Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
13 відгуків
+380 (97) 870-58-95
E-insportline.com.ua
Кошик

Повернення та Обмін

Повернення та обмін

Процедура прийому товару по гарантійним зобов'язанням

Ваш товар повинен бути запакований в оригінальну упаковку, яка забезпечить його безпечне транспортування до нашого спеціалізованого сервісного центру. У деяких випадках дозволяється використання іншої упаковки, проте вона також має гарантувати цілісність товару під час перевезення. Врахуйте, що товари в неоригінальній упаковці не підлягають заміні на нові.

Якщо товар не укомплектований повністю (кабелі, драйвери, зарядний пристрій, оригінальна упаковка), його неможливо замінити на інший з аналогічними параметрами. В такому випадку можливий лише варіант ремонту.

До товару необхідно додати докладний опис дефектів, зазначаючи, за яких умов і коли вони проявляються. Це допоможе нам швидше діагностувати і виправити проблему.

Товар без гарантійного талона, виданого нашою організацією, або серійних номерів, які не знайдені в нашій базі даних, не приймається на гарантійне обслуговування.

Наш сервісний відділ має право вимагати від вас документи, які підтверджують покупку товару, якщо виникають сумніви щодо його походження. Це допоможе нам забезпечити чесність і прозорість обслуговування.

Умови гарантійного обслуговування

Гарантія діє на термін, вказаний у гарантійному листі, і починає відраховуватися з моменту покупки.

Всі дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з моменту прийняття товару в гарантійному відділі. Якщо ж поломка вимагає заміни деталей або відправки товару до спеціалізованого сервісного центру, цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів.

Товар, придбаний у нашій мережі магазинів, не підлягає поверненню після закінчення двох тижнів з дати покупки, за окремими винятками.

Клієнт повинен доставити товар до нашого сервісного центру або до зазначеного сервісного центру виробника, якщо такий є в вашому регіоні. У випадку доставки товару до сервісного центру виробника, терміни виконання гарантійних зобов'язань встановлюються їхнім сервісним центром.

Для гарантійного обслуговування товар повинен бути повністю укомплектований (оригінальна упаковка, драйвери, кабелі, перехідники тощо).

Гарантія анулюється сервісним центром за наданням офіційного висновку про відмову в гарантійному ремонті в наступних випадках:

  • використання товару не за призначенням або в умовах, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • недотримання інструкцій з використання товару;
  • використання товару в некоректній конфігурації, яка не підтримується;
  • модифікація товару клієнтом з використанням елементів інших виробників;
  • недбале поводження з товаром;
  • підключення товару до мережі з невідповідною напругою;
  • наявність механічних пошкоджень;
  • ремонт товару неуповноваженими особами;
  • несправність, викликана перезаправкою картриджа.

Після детального огляду товару в сервісному центрі, у випадку виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.

Якщо на товар додається гарантія від виробника, клієнт повинен дотримуватися умов, зазначених у цій гарантії.

Підставою для гарантійного обслуговування є документ (гарантійний талон і/або касовий чек), виданий під час покупки товару, завірений підписом менеджера магазину та фірмовою печаткою. Прийняття товару означає вашу згоду з умовами гарантійного обслуговування.

Умови обміну та повернення товару

Згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», ви маєте право повернути товари, протягом 14 днів з дати покупки, за умови дотримання всіх вимог, передбачених цим Законом.

Категорії товарів, які можна/не можна повернути

Товари належної якості

Ми докладаємо всіх зусиль, щоб гарантувати високу якість наших товарів, проте розуміємо, що іноді покупці можуть захотіти повернути товар з різних причин. Відповідно до законодавства, ви маєте право повернути товар належної якості, якщо він не відповідає вашим очікуванням щодо форми, розміру, стилю, кольору тощо, або якщо ви не можете використовувати його за призначенням з інших об'єктивних причин.

Товар може бути повернутий лише в оригінальній упаковці або в іншій упаковці, яка забезпечує його безпечне транспортування. Він повинен бути невикористаним і мати товарний вигляд.

Товари неналежної якості

У разі виявлення дефектів, пошкоджень або невідповідності товару стандартам безпеки, ми готові здійснити обмін або повернення товару згідно з вимогами законодавства.

Умови обміну / повернення товару належної якості

Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»строки, умови та порядок (процес) повернення товарів належної якості:

  • Покупці мають право повернути товари належної якості протягом 14 днів з моменту покупки

  • Продавець гарантує, що покупець протягом 14 днів з моменту придбання товару може відмовитися від товару належної якості, якщо:

  • Товар не надходив в експлуатацію і має товарний вигляд, знаходиться в упаковці з усіма ярликами, а також всі документи на придбання товару є в наявності;

  • Товар повинен бути невживаним та зберігати свій товарний вигляд.

  • Для повернення товару, покупець повинен зв'язатися з нашим обслуговуючим персоналом і отримати детальні інструкції щодо процедури повернення.

  • Після отримання повернутого товару і його перевірки, ми здійснюємо повернення коштів покупцю протягом 3 робочих днів. 

  • Транспортні витрати на повернення товару несе покупець.

  • Товар повинен залишатися невживаним, з оригінальними етикетками та упаковкою

  • Товаром належної якості вважається товар, який знаходиться в заводській упаковці, де збережені всі ярлики, і при цьому товаром не почали користуватися. 

  • Будьте уважні, не підлягають поверненню лікарські засоби, продовольчі товари, засоби гігієни та перелік непродовольчих товарів, що зазначений у Законі України «Про захист прав споживачів» №1023-XII від 01.08.2021(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text). 

Покупець має право обміняти товар належної якості на іншу торгову пропозицію цього товару або інший товар, ідентичний за вартістю або на інший товар з доплатою або поверненням різниці в ціні.

Для того, щоб повернути або обміняти товар, покупцеві необхідно зателефонувати оператору на вказаний номер інтернет магазину, або ж надіслати повідомлення на Viber, Telegram, в якому має бути прикріплено:

  • дані Покупця, номер замовлення, найменування товару, сплаченої за нього грошової суми; також треба описати обставини, що послужили підставою для обміну/повернення товару; у разі обміну – вкажіть найменування товару, який бажаєте отримати замість обмінюваного товару.

  • фото розрахункового документа, що підтверджує факт покупки і дату покупки товару в нашому інтернет-магазині.

Ми e-insportline.com.ua покриваємо витрати доставки тільки в тому випадку, коли товар був не відповідної якості. Якщо товар належної якості, всі витрати несе покупець.

Згідно із Законом«Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинномуПереліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.

Умови обміну / повернення товару неналежної якості 

Згідно з чинним законодавством, товари неналежної якості підлягають обміну або поверненню.

До категорії товарів неналежної якості входять продукти з дефектами, пошкодженнями або ті, які не відповідають стандартам безпеки.

Ви маєте право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у нашому магазині, якщо він не задовольнив вас за формою, розміром, фасоном, кольором або з інших причин не може бути використаний за призначенням.

Право на обмін товару належної якості діє протягом чотирнадцяти днів з моменту покупки.

Для повернення товару неналежної якості, будь ласка, зв'яжіться з нашим обслуговуючим персоналом для отримання детальних інструкцій щодо процедури повернення.

Після отримання вашого повернутого товару і його перевірки, ми зобов'язуємося здійснити обмін або повернення коштів протягом трьох робочих днів.

Фізичне місце розташування, куди відправляти товар

Щоб повернути товари, незалежно від їх якості, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки. Ми надамо вам всі необхідні інструкції та адресу для відправлення.

Для здійснення обміну або повернення, доставте товар до нашого офісу за адресою: Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Івана Мазепи, 12, 81054. Якщо це для вас незручно, ви можете скористатися послугами Нової Пошти. Зверніть увагу, що витрати на доставку повернених або обміняних товарів покриває покупець.

Терміни та умови повернення коштів

Ми повернемо ваші кошти протягом трьох робочих днів після отримання поверненого товару нашим сервісним відділом. Гроші будуть зараховані на вашу картку. Якщо товар не відповідає заявленій якості, ми покриємо витрати на доставку. Якщо ж товар належної якості, витрати на доставку бере на себе покупець.

Посилання на закони 

Повернення товару протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, здійснюється згідно ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»

  • надати товар в повній комплектації та оригінальну упаковку;

  • товар має бути справний зі збереженим товарним виглядом і без слідів використання;

  • збережені (непошкоджені) заводські пломби та маркування на товарі, в т.ч. шильдіка, де вказана модель та серійний номер;

  • розрахунковий документ, який підтверджує покупку (чек або видаткова накладна).

Ми завжди прагнемо, щоб ви залишалися задоволені своїми покупками і дотримуємося всіх законодавчих вимог щодо захисту прав споживачів. Якщо у вас виникли питання щодо повернення чи обміну товару, будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки. Ми раді вам допомогти та надати всю необхідну інформацію.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner